השכרת שער זינוק מתנפח

גשר הזנקה / שער כניסה מתנפח לאירועי ספורט

שער הזנקה מתאים לכל אירוע ספורט תחרותיי שערים לאירועי ספורט מתנפחים וקלים לתפעול עצמי. שער זינוק גורם לאווירה ספורטיבית וייחודית. שער מתנפח מאד בטיחותי, מה שנותן וגורם ביטחון רב לכל המשתתפים בו. אצלנו ניתן למצוא בגוון גדלים שונים ומותאמים לצרכי האירוע. כל שער ניתן למיתוג אישי בהתאם לבקשת הלקוח מול בית הדפוס . שער הזנקה לאירועי ספורט מתאים עבור – בתי ספר, עיריות, אירועי התרמה, מוסדות ציבוריים ועוד.

       

גשר מתנפח / שער הזנקה מתנפח בעיצוב אלגנטי ובולט. אידיאלי עבור אירועים של מרוץ או השקה. מתנפח השער קל לתפעול ויכול להיכנס בקלות בתא מטען של מכונית הקטנה ביותר. יתרון במתקנים שלנו היא התקנה מהירה וקלה. פשוט פותחים ומחברים למפוח ומנפחים אותו. את הגשר המתנפח אצלנו תמצאו במגוון גדלים וכמה צורות ההתקנה שלהם מהירה וקלה עם אפשרות להחליף את הלוגו והכיתוב בכל מן השערי זינוק שלנו.

גשר הזנקה מתנפח לתחרויות

שער הזנקה לאירועים מבית משמש כפתרון פרסומי מיוחד עבור אירועי ספורט, תערוכות או פסטיבלים. אצלנו יש מגוון גדלים לשימוש פנים או בחוץ כדי להדגיש אירוע. השער מנופח בלחץ גבוה שמאפשרת התקנה קלה ומהירה, אחסנה ושינוע קלים ונראות חזקה בכל אירוע שתרצו לתת שואו מיוחד ודגש עליו.

 

עגלת הקניות0
אין מוצרים בעגלה.
המשך קניות
0

חפשו לכם אירוע

דילוג לתוכן