משחקי רצפה ענקיים להשכרה

משחקי רצפה ענקיים להפעלות ואירועים

אנו "בהפיהיפו" כשמתכננים אירוע אנחנו חושבים על הכל בשביל ליצור מתחמים מעניינים לאורחים, אצלנו תמצאו משחקי רצפה ענקיים שהם כיף גדול ומאתגרים את הקטנים וגם את הגדולים. אצלנו תמצאו דוכני משחק ומבחר גדול של משחקי רצפה ענקיים. המשחקים כוללים אבזרים וניתן לשחק איתם בכל שטח גדול ניתן לפורס אותם על הרצפה או דשא, כמובן כלי משחק גדולים ומרשימים, בחלק מהמשחקים המשתתפים אף משתמשים בגופם ככלי משחק.

המשחקים שלנו מתאימים למבוגרים וילדים כאחד ולכל אירוע שהוא בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת, קייטנות, גיבוש עובדים וכד'. המשחקים מתאימים למשחק בפנים ובחוץ. בכל משחק משתתפים 2 שחקנים ויש משחקים שניתן גם בזוגות ויותר.

מגוון משחקי רצפה

משחקי רצפה הם משחקים מוכרים ואהובים שכולנו גדלנו עליהם וקיבלו מתיחה רצינית לכל הצדדים וגדלו לממדים מרשימים. ישנם סוגים רבים של משחקים: פלונטר,  דמקה ענק,  שש-בש ענק,  ים יבשה,  קלאס,  סולמות ונחשים, ועוד.. המשחקים הגדולים גם תופסים נפח באירוע ומעשירים אותו מבחינת התוכן והנראות. ממדיי לוחות המשחק משתנים.

השכרת משחקי רצפה למבוגרים וילדים

כאשר מתכננים אירוע עבור ילדים, יש לתכנן אותו בקפידה בהתאם לכל הפרמטרים הרלוונטיים לאירוע מעין זה. כמובן שהתוכן עבור אירוע לילדים, חייב להיות תוכן אטרקטיבי, מהנה ומותאם לעולמם. אנו "בהפיהיפו" מציעים לכם להעניק לילדים חוויה שסיכוי טוב שהם לא נחשפו אליה יותר מדי כתוכן עבור אירוע לילדים: דוכני יריד, תחנות משחק, משחקי רצפה ענקיים, יכולים להעניק לכל ילד כיום חוויה קסומה, מהנה ומיוחדת.

אנו עונים – מהם משחקי רצפה ענקיים?

מי מאתנו לא מכיר את משחקי הקופסא הקלאסיים ביותר: סולמות ונחשים, דמקה, איקס עיגול, פלונטר ועוד. כיום באמצעות השכרת משחקי רצפה , תחנות יריד, עמדות יריד לילדים עבור אירוע המתוכנן עבורם, תוכלו לקבל את כל המשחקים הללו בגרסה גדולה. אנו דואגים לשדרג את משחקי הקופסה למשחקי חשיבה ענקיים, מעניקים לכל ילד את האפשרות לחוות חוויה מהנה ומיוחדת, אשר לא סביר שהוא חווה כמותה עד כה. מגוון המשחקים כוללים משטח גדול אשר פורסים על הרצפה או הדשא וכלי משחק גדולים שניתן לשחק באמצעותם על גבי לוח המשחק. ישנם משחקים אשר השחקנים על לוח המשחק הם הילדים עצמם. השכרת משחקי רצפה לילדים זהו דבר הרלוונטי למגוון אירועים: בר מצוות, ימי הולדת לילדים, קייטנות ועוד.

עגלת הקניות0
אין מוצרים בעגלה.
המשך קניות
0

חפשו לכם אירוע

דילוג לתוכן